גברים רבים לא מבינים למה הם לא מצליחים להתחיל עם נשים, בנות, בחורות במועדון או שיחה מקרית עם מישהי ומנסים לחפש דרכים יצירתיות ומקוריות ללמוד איך להתחיל עם נשים. סדנאות מיוחדות, מדריכים וספרים ודומיהם מנסים ללמד את אומנות הפיתוי שתגרום לכל בחורה ליפול לרגליכם. בכולם תמצאו כמה עקרונות התחלה בסיסיים שחוזרים על עצמם:

תהיו עצמכם!
אל תנסו לומר משפטי פתיחה בומבסטיים שתתבלבלו כשתגידו אותם או יישמעו מאולצים. אין שום דבר רע בלגשת לבחורה במועדון ופשוט לומר לה "אפשר להכיר אותך?" בחיוך ממיס ובכך ליצור שיחה עם מישהי.

ביטחון עצמי.
אין דבר סקסי יותר מגבר שיודע מה הוא שווה ובטוח בעצמו. גבר עם ביטחון עצמי מקרין שהוא שווה את המאמץ וכנראה שאם הוא כל כך בטוח בעצמו הוא יודע על מה הוא מדבר…

לא להציק.
אם תיגש לבחורה באמצע שהיא בשיחת בנות צפופה עם החברה הכי טובה שלה או באמצע שיחה חשובה בפלאפון שלה סביר להניח שתקבל לא עצבני בתוספת פרצוף זועף. נסה לגשת אליה כשאתה רואה שהיא מסתכלת ובוחנת את הסביבה או כשהיא לבד ונראית משועממת.

לדעת לקבל לא.
אם אמרו לך לא פעם אחת אל תיגש שוב. אתה יכול להמשיך להסתכל אבל חבל שתנסה שוב ותקבל לא זועם יותר. אל תדאג-אם היא תשנה את דעתה היא תדע לאן לגשת…

איך להתחיל עם נשים
סגירת תפריט