לא כל הגברים ניחנו בכישרון טבעי להכיר בנות ולהתחיל איתן. בדיוק בגלל זה קיימים קורסים והדרכות המלמדים בדיוק את זה! קורסים והדרכות להכרת נשים מלמדים גברים שלא מסוגלים לעשות זאת באופן טבעי. מדריכי קורסים והדרכות להכרת נשים לרוב משלבים בתוכם גם הדרכה תיאורטית וגם הדרכה מעשית.

סמינרים להכרת נשים ניתנות לבחורים הוראות תיאורטיות בתחילת המפגש, כמו איך להתחיל עם בחורות בצורה יעילה ואפקטיבית. הם לומדים איך לגשת לבנות, איך לדבר איתם, מה להגיד להם שימשוך אותם ולא ירתיע אותם ואיך להתנהג לידן.

לרוב גברים שמגיעים להדרכות כאלו לא יודעים מה לומר לבנות ואיך להתנהג לידן ומפחדים אפילו להסתכל עליהן וליצור איתן קשר. בקורסים ובהדרכות הם לומדים להסיר את המחסומים שלהם ולהתגבר על הלחץ הנלווה להיכרות.

בחלק השני של סמינרים להכרת נשים לרוב יוצאים הגברים יחד עם המדריכים שלהם ל"שטח", כלומר לפאב הקרוב או לרחוב, ומתחילים ליישם את החומר התיאורטי שנלמד.

כשהם מנסים יחד הם יכולים לשאוב תמיכה מחבריהם לקורס ומהמדריכים ולקבל פידבק מיידי על המעשים שלהם. הם גם יכולים ללמוד זה מזה כיצד לגשת לנשים, וכמובן ללמוד גם מכישלונותיהם של החברים לקבוצה כיצד לא לגשת לנשים.

קורסים והדרכות להכרת נשים
סגירת תפריט